Контактные телефоны:
8 708 619 64 59КМҚК "Бизнес және сервис колледжі"
қызметкерлері мен студенттерінің корпоративтік мәдениет кодексі
Семей-2018
І- Бөлім. Колледж құндылықтары
Қызметкерлер мен студенттер - "Бизнес және сервис жоғары колледжі" КМҚК бастыбайлығы. Колледж қызметкерлері мен студенттері колледж миссиясыніскеасырудажауапкершіліктіңтолықекендігінтүсінеді.
Колледж өзінің интеллектуалды адамгершілік капиталын үнемі жетілдіруге және дамытуға, студенттерге қатысты - жоғары білікті мамандар даярлауға ұмтылады.
Адамға деген құрмет-басқалардың пікірін құрметтеу және олардың арасындағы кез келген айырмашылықтарға шыдамды қарым-қатынас, мәселелерді ашық және тілектестік талқылау, өндірістік міндеттерді бірлесіп шешу.
Ардагерлерге қамқорлық - бұл көп жылдар бойы колледжді құрғандар үшін, тәжірибе мен тәлімгерлік берудегі жауапкершілік,әлеуметтік бағдарламаларды жүзеге асыру.
Жерге ұқыпты қарау-қоршаған ортаны қорғау, экологиялық қауіпсіз технологияларды пайдалану, болашақ ұрпақ алдындағы жауапкершілік.
Кәсібилік - өз мамандығын терең білу, міндеттерге жауапкершілікпен және адал қарау, қойылған міндеттерді сапалы және уақытылы орындау, кәсіби деңгейді жетілдіру.
Тұрақты даму және оқыту-бұл үздіксіз алға жылжу, қызметкерлердің таланттары мен қабілеттерін дамыту үшін жағдай жасау, жастарды қолдау .
Ынтымақтастық-бұл серіктестермен және мемлекеттік органдармен ашық өзара іс - қимыл, ортақ команданың үйлесімді жұмысы, онда әрбір адам жалпы нәтижеге жауап беретін -колледж жетістігі.
Тиімділік-адам, табиғи және қаржы ресурстарын оңтайлы пайдалану жағдайында ең жоғары нәтижелерге қол жеткізуі.
Жаңашылдық-бұл ең тиімді шешімдерді әзірлеу, енгізу және іздеу.
Ғылымитәсіл-бұл қазіргі білім мен тәжірибе негізінде басқарушылық, технологиялық және өндірістік міндеттерді терең талдау.
Сабақтастық-бұл көптеген педагогтардың қарқынды жұмысы және колледж дәстүрлеріне ұқыпты қарау.
II бөлім. Іскерлік этика нормалары мен ережелері
ІІ. Ұжымдағы қарым-қатынас
- қызметкерлердің уақыт талаптарынан туындаған өзгерістерге дайындығы, сондай-ақ бірлескен тиімді жұмысқа бағытталуы;
- әріптестеріне, студенттерге және олардың ата-аналарына, серіктестеріне және жұмысберушілерге көңіл бөлу;
- тапсырмалардың динамикалық және шығармашылық орындалуына бағдар беру.
- бір-біріне құрметпен қарау;
-әріптестерге, басшыларға және бағыныштыларға "Сіз" және аты-жөні бойынша атаңыз;
- жұмыс уақытында қызметтік міндеттерін орындаумен байланысты емес істермен айналыспау;
- әріптестеріне өзінің нашар көңіл-күйін көрсетпеу;
- агрессия мен қалысқалмау, ашуланбау;
- жақсы орындалған жұмысы үшін әріптестеріңізді шын жүректен мақтаңыз;
- әрдайым өзінің әдепсіз мінез-құлқы үшін кешірім сұрау;
- жұмыс жағдайына достық қарым-қатынасты асырмау;
- әріптестеріне көмектесу, білім мен тәжірибемен бөлісу;
- әріптестерінің жеке немесе кәсіби қасиеттерін олар жоқ кезде талқыламау.
- бағыныштыларға этика және іскерлік Этикет нормалары мен ережелерін жақсы меңгеру үлгісін көрсету;
- қарамағындағыларды басқа қызметкерлердің қатысуымен сынға алмау, оны құпия түрде жасау.
- телефон қоңырауына мүмкіндігінше тез жауап беру қажет;
- іскер серіктестерге немесе әріптестерге қоңырау шалып, өз атын, лауазымын және бөлімшені атау қажет;
- телефонмен сөйлесудің басында «сіз ыңғайлы уақытта қоңырау шаласыз ба?» деп сұрауы қажет;
- әңгімелесушіні әрдайым мұқият тыңдау қажет, егер сіз сөйлесуді жалғастыруға уақытыңыз болмаса, кешірім сұрап,сұхбаттасушыдан кейін қоңырау шалуды сұраңыз;
- қоңырау шалушы, әдетте, телефонмен сөйлесуді бірінші аяқтау керек;
- автожауап бергіште хабарлама қалдыра отырып, қоңырау күнін, уақытын, атыңызды, колледждің атауын атаңыз, содан кейін қоңырау мақсатын қысқаша баяндаңыз;
- егер сіз айтарлықтай көп ақпарат жібергіңіз келсе, электрондық поштаны немесе факсты қолданыңыз;
- қажетті адамды таппаған жағдайда, телефон нөміріңізді және атыңызды қалдырыңыз немесе қай уақытта телефон шалу ыңғайлы болатынын сұраңыз;
- егер қазіргі уақытта жұмыс орнында жоқ әріптесіңізге қоңырау шалса, оны табуға көмектесіңіз немесе ол үшін хабарламаны қабылдаңыз, қайда және кімге қоңырау шалуға болатынын анықтаңыз;
- егер сөйлесу барысында байланыс үзілген болса, қоңыраушалушыға қайта қоңырау шалу керек.
VII. Оқытушы мен студенттің сыртқы келбеті
Әрбір қызметкердің сыртқы келбеті - колледж имиджінің негізі. Қызметкерлерге мынадай іскерлік киім кию ережелерін ұстану ұсынылады:
- іскерлік киімнің стилі консервативті және ұстамды болуы тиіс;
- киім ұқыпты және әлемде қабылданған іскерлік киім стандарттарына сәйкес болуы тиіс ;
- жарқын және көңілді түстерден аулақ болу керек;
- әйелдер қысқа юбкаларды, жарқын әшекейлерді,артын және иықты ашатын киімдерді киюге болмайды;
Студенттерге белгіленген үлгідегі бейджикпен классикалық киім формасын ұстану ұсынылады. Дене шынықтыру сабақтарында спорттық формада болу керек. Бозбалаларда қысқа қиылған шаш, қыздарда -ұқыпты шаш үлгісі, шашы жиналған болу керек.
VIII. Корпоративтік іс-шаралар
Колледжде дәстүрлі түрде келесі мерекелік іс-шаралар өткізіледі:
- Білім күні, Мұғалімдер күні, жаңа жыл және т. б.
- Оқу жылының соңында колледждің үздік қызметкерлеріне грамоталар мен алғыс хаттарды салтанатты түрде педагогикалық кеңесте беріледі.
- эмблема.
- ту.
- Құрмет Грамотасы;
- Алғыс хат;
- Әкімшілікке алғыс.
Құрметті атақ:
- Колледждің құрметті қызметкері (колледждің Құрмет кітабына енгізумен)
- колледж сайты: www.skbis.kz/ жатады.
XII. Кодекстің орындалуы үшін жауапкершілік
Абай облысы ББ «Бизнес және сервис жоғары колледжі» КМҚК
Әрленім және құрастыру
SemStar
КМҚК "Бизнес және сервис колледжі"
қызметкерлері мен студенттерінің корпоративтік мәдениет кодексі
Семей-2018
І- Бөлім. Колледж құндылықтары
Қызметкерлер мен студенттер - "Бизнес және сервис жоғары колледжі" КМҚК бастыбайлығы. Колледж қызметкерлері мен студенттері колледж миссиясыніскеасырудажауапкершіліктіңтолықекендігінтүсінеді.
Колледж өзінің интеллектуалды адамгершілік капиталын үнемі жетілдіруге және дамытуға, студенттерге қатысты - жоғары білікті мамандар даярлауға ұмтылады.
Адамға деген құрмет-басқалардың пікірін құрметтеу және олардың арасындағы кез келген айырмашылықтарға шыдамды қарым-қатынас, мәселелерді ашық және тілектестік талқылау, өндірістік міндеттерді бірлесіп шешу.
Ардагерлерге қамқорлық - бұл көп жылдар бойы колледжді құрғандар үшін, тәжірибе мен тәлімгерлік берудегі жауапкершілік,әлеуметтік бағдарламаларды жүзеге асыру.
Жерге ұқыпты қарау-қоршаған ортаны қорғау, экологиялық қауіпсіз технологияларды пайдалану, болашақ ұрпақ алдындағы жауапкершілік.
Кәсібилік - өз мамандығын терең білу, міндеттерге жауапкершілікпен және адал қарау, қойылған міндеттерді сапалы және уақытылы орындау, кәсіби деңгейді жетілдіру.
Тұрақты даму және оқыту-бұл үздіксіз алға жылжу, қызметкерлердің таланттары мен қабілеттерін дамыту үшін жағдай жасау, жастарды қолдау .
Ынтымақтастық-бұл серіктестермен және мемлекеттік органдармен ашық өзара іс - қимыл, ортақ команданың үйлесімді жұмысы, онда әрбір адам жалпы нәтижеге жауап беретін -колледж жетістігі.
Тиімділік-адам, табиғи және қаржы ресурстарын оңтайлы пайдалану жағдайында ең жоғары нәтижелерге қол жеткізуі.
Жаңашылдық-бұл ең тиімді шешімдерді әзірлеу, енгізу және іздеу.
Ғылымитәсіл-бұл қазіргі білім мен тәжірибе негізінде басқарушылық, технологиялық және өндірістік міндеттерді терең талдау.
Сабақтастық-бұл көптеген педагогтардың қарқынды жұмысы және колледж дәстүрлеріне ұқыпты қарау.
II бөлім. Іскерлік этика нормалары мен ережелері
ІІ. Ұжымдағы қарым-қатынас
- қызметкерлердің уақыт талаптарынан туындаған өзгерістерге дайындығы, сондай-ақ бірлескен тиімді жұмысқа бағытталуы;
- әріптестеріне, студенттерге және олардың ата-аналарына, серіктестеріне және жұмысберушілерге көңіл бөлу;
- тапсырмалардың динамикалық және шығармашылық орындалуына бағдар беру.
- бір-біріне құрметпен қарау;
-әріптестерге, басшыларға және бағыныштыларға "Сіз" және аты-жөні бойынша атаңыз;
- жұмыс уақытында қызметтік міндеттерін орындаумен байланысты емес істермен айналыспау;
- әріптестеріне өзінің нашар көңіл-күйін көрсетпеу;
- агрессия мен қалысқалмау, ашуланбау;
- жақсы орындалған жұмысы үшін әріптестеріңізді шын жүректен мақтаңыз;
- әрдайым өзінің әдепсіз мінез-құлқы үшін кешірім сұрау;
- жұмыс жағдайына достық қарым-қатынасты асырмау;
- әріптестеріне көмектесу, білім мен тәжірибемен бөлісу;
- әріптестерінің жеке немесе кәсіби қасиеттерін олар жоқ кезде талқыламау.
- бағыныштыларға этика және іскерлік Этикет нормалары мен ережелерін жақсы меңгеру үлгісін көрсету;
- қарамағындағыларды басқа қызметкерлердің қатысуымен сынға алмау, оны құпия түрде жасау.
- телефон қоңырауына мүмкіндігінше тез жауап беру қажет;
- іскер серіктестерге немесе әріптестерге қоңырау шалып, өз атын, лауазымын және бөлімшені атау қажет;
- телефонмен сөйлесудің басында «сіз ыңғайлы уақытта қоңырау шаласыз ба?» деп сұрауы қажет;
- әңгімелесушіні әрдайым мұқият тыңдау қажет, егер сіз сөйлесуді жалғастыруға уақытыңыз болмаса, кешірім сұрап,сұхбаттасушыдан кейін қоңырау шалуды сұраңыз;
- қоңырау шалушы, әдетте, телефонмен сөйлесуді бірінші аяқтау керек;
- автожауап бергіште хабарлама қалдыра отырып, қоңырау күнін, уақытын, атыңызды, колледждің атауын атаңыз, содан кейін қоңырау мақсатын қысқаша баяндаңыз;
- егер сіз айтарлықтай көп ақпарат жібергіңіз келсе, электрондық поштаны немесе факсты қолданыңыз;
- қажетті адамды таппаған жағдайда, телефон нөміріңізді және атыңызды қалдырыңыз немесе қай уақытта телефон шалу ыңғайлы болатынын сұраңыз;
- егер қазіргі уақытта жұмыс орнында жоқ әріптесіңізге қоңырау шалса, оны табуға көмектесіңіз немесе ол үшін хабарламаны қабылдаңыз, қайда және кімге қоңырау шалуға болатынын анықтаңыз;
- егер сөйлесу барысында байланыс үзілген болса, қоңыраушалушыға қайта қоңырау шалу керек.
VII. Оқытушы мен студенттің сыртқы келбеті
Әрбір қызметкердің сыртқы келбеті - колледж имиджінің негізі. Қызметкерлерге мынадай іскерлік киім кию ережелерін ұстану ұсынылады:
- іскерлік киімнің стилі консервативті және ұстамды болуы тиіс;
- киім ұқыпты және әлемде қабылданған іскерлік киім стандарттарына сәйкес болуы тиіс ;
- жарқын және көңілді түстерден аулақ болу керек;
- әйелдер қысқа юбкаларды, жарқын әшекейлерді,артын және иықты ашатын киімдерді киюге болмайды;
Студенттерге белгіленген үлгідегі бейджикпен классикалық киім формасын ұстану ұсынылады. Дене шынықтыру сабақтарында спорттық формада болу керек. Бозбалаларда қысқа қиылған шаш, қыздарда -ұқыпты шаш үлгісі, шашы жиналған болу керек.
VIII. Корпоративтік іс-шаралар
Колледжде дәстүрлі түрде келесі мерекелік іс-шаралар өткізіледі:
- Білім күні, Мұғалімдер күні, жаңа жыл және т. б.
- Оқу жылының соңында колледждің үздік қызметкерлеріне грамоталар мен алғыс хаттарды салтанатты түрде педагогикалық кеңесте беріледі.
- эмблема.
- ту.
- Құрмет Грамотасы;
- Алғыс хат;
- Әкімшілікке алғыс.
Құрметті атақ:
- Колледждің құрметті қызметкері (колледждің Құрмет кітабына енгізумен)
- колледж сайты: www.skbis.kz/ жатады.
XII. Кодекстің орындалуы үшін жауапкершілік
Экономика саласында мемлекет пен аймақтың өндірістік әлеуетін көтере алатын, бәсекеге қаблетті, жоғары дәрежелі теориялық және практикалық дағды мен жеке тұлғалық қасиетті игерген мамандарды дайындау.
Бизнес және сервис жоғары колледжі - Абай облысы және Қазақстан республикасының сервис, экономика және басқару саласындағы техникалық және кәсіптік білім берудің үздігі, корпоративті менеджменттің тиімді жүйесін меңгерген оқытушылар мен білімгерлердің, жұмыс берушілердің тағы басқа қызығушылық танытқан жақтардың мүддесіне сай қызмет ететін инновациялық білім беру мекемесі.
Абай облысы ББ «Бизнес және
сервис жоғары колледжі» КМҚК